ما متاثر می شود که این اخبار را مشاهده می کند وقتی میبیند هموطنان عزیز دچار خسارت جانی و مالی میشوند.میتوان با تجهیز ساختمان و حتی منزل خود (به سیستم اعلام حریق ، اطفاء حریق، دتکتور دودی ، آژیراعلام حریق ، آژیراطفاء حریق ، پنل اعلام حریق ، پنل اطفاء حریق ، شستی اعلام حریق ، شستی اطفاء حریق) میتوان از بروز آتش سوزی و خسارت جانی و مالی خود را محافظت نمود.

هشت نفر کارگر که در میان دود و آتش در یک رستوران گرفتار شده بودند، با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، رخداد این حادثه از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه ۹۴ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به پونک، چهار دیواری، ابتدای فرحزاد روانه کرد.
شهرام کریمی نصر رییس ایستگاه ۹۴ آتش نشانی، در این خصوص گفت: قسمت انباری ۲۰ متر مربعی یک رستوران که مملو از وسایل گرمایشی، سرمایشی، تخته های فرش، سیلندرهای گاز مایع و لوازم آشپزخانه بود، دچار آتش سوزی شده و تعدادی از کارگران در میان دود و آتش گرفتار شده بودند و امکان خروج از محل حادثه را نداشتند.
وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز، به تجهیزات فردی مجهز شدند و با استفاده از لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.
رییس ایستگاه ۹۴ آتش نشانی، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به منظور جستجو در محل حادثه، با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد انباری و رستوران شدند که پس از جستجو، ۸ نفر از کارگران را به سلامت از میان دود و حرارت خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.
کریمی نصر خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و برای جلوگیری از بروز حوادث دیگر، اجناس سوخته و سیلندرهای گاز مایع را از داخل انبار خارج کرده و به محیط باز انتقال دادند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *